Dag 05.

                                                                Vad är kärlek.

För mig är kärlek när man det inte går en dag utan att man tänker på den människan, när man alltid vill vara nära den och känner sig trygg i dens närhet, när man känner att man kan erövra världen bara man har henne/honom.
När den han/hon är ens bästa vän och man vet hur den tänker.
Och när man stolt kan säga jag är riktigt jävla kär i denna människa och jag älskar henne/honom över allt annat i hela världen, jag respekterar hon/han riktigt högt och jag vill den inget ont i hela världen.
Fast egentligen, vad vet jag. Jag har varit kär på riktigt en gång så jag har ju inget att jämnföra med liksom.

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0