For a long long time ago.

Mamma och pappa har en fin gamal skänk eller något liknande stå i deras sovrum, jag älskar den verkligen och tycker att den är så sjukt vacker, synd bara att mamma och pappa anväder den att lägga nytvättad tvätt på. Så den syns inte så mycket, det jag gillar mest av den är att det finns så mycket roliga grejer från förr i den.
Idag när jag var och rotade i den hittade jag dessa.
Mammas plånbok från -99 VS. min plånbok från samma år.
Hittade även en fin puderrosa/ljus ljus ljus orange filofax som jag ska börja använda såfort jag hittat nya agendapapper för detta år. :)
Sen är det ju bara för er att gissa vem som är vems. ;)
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0