Genom en gammal lins.

Skönt att vara ledig en vacker dag som denna! :)
Har varit på upptäcksfärd, hängt i solen med frozen yoghurt, p3 och en bra bok. :)
Har även besökt mormor och morfar och plockat liljekonvaljer med mamma, dock så är dom inte så utslagna än men hoppas på att dom blir det snart så man kan plocka mer mer mer mer mer mer! :D
Fick även ett litet lyckorus idag när jag såg att jag fått hem min Kodak instamatic camera 50! :D
Vart även ännu gladare när jag såg att orginalväskan var med! Otroligt vacker och rätt bra att lägga 27:- + frakt för det på tradera! :D
Visst är den fin!? :D
//

Kommentarer
Postat av: ida somfan

fin!

2011-05-10 @ 22:16:37
URL: http://idasomfan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0