Vackert folk man måste ha för att kunna andas.

Har haft en trevlig helg.
Eller aa i fredags kanske det var mindre trevligt men umgicks iallafall med två av mina favorit-tjejer Angelica och Soife!
Men i lördags blev det andra bullar, grillade, drack vin och spelade Cluedo med Angelica och Malin A!
Angelica och jag ville in till stan och se vad som hände där så vi drog dit och hamnade på O'learys medans Malin cyklade hem.
Två av världens finaste brudar. <3
Min mindre lyckade grillning..
Idag har det varit skola och det är så kul att komma tillbaka till en klass som är glada, kan det ha med vädret att göra eller att alla hade sovmorgon, eller kanske både och? :P Aja, kul att alla var så glada iallafall. :)
När jag kom hem vart det en frozen yoghurt och läsning i solen ett tag. :)
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0